מוצר נוסף בהצלחה
****המחירים באתר אינם משקפים את המחירים בחנות**** מבחר יינות הרוזה הגדול בישראל**** למעלה מ-300 סוגי בירה מהארץ ומהעולם****
2024-02-01T15:03:32+02:00


קוניאק הוא אחד המשקאות החריפים האלגנטיים, הקטיפתיים והמוקפדים ביותר שקיימים. טעמו העז וצבעו העמוק מזכירים מדוע הצרפתים מכנים אותו 'לו דה וי' (מי החיים). משקה הקוניאק נקרא על שם חבל הארץ קוניאק שבצרפת, הוא עשוי מענבים לבנים שגדלו באזור זה, וחייב לעמוד בדרישות ובתקנים מחמירים על מנת לשאת את שם האזור. אם אתם מחפשים אחר קוניאק מומלץ, כדאי להכיר את רמות, סוגי ומחירי הקוניאק הקיימים.

 

מהו קוניאק?

קוניאק הוא סוג משובח של ברנדי בעל התוויה ייחודית. הכנת המשקה כוללת פיקוח ודרישות מחמירות על מנת לקבל את שמו הנכסף. זן הענבים שבו משתמשים לייצור המשקה חייב להיות מאזור חבל קוניאק שבצרפת, וחייב להכיל לפחות 90% ענבי בלאן, בלאנש וקולומבאר. לאחר התססת הענבים, המשקה מזוקק פעמיים בדוד נחושת מיוחד, וצריך להיות מיושן לפחות שנתיים בחביות אטומות עשויות עץ אלון על מנת להיקרא קוניאק – התוויה המשקפת את היוקרה והמסורת הארוכה של המשקה.  

 

רמות קוניאק

קוניאק מסווג ל-4 רמות עיקריות אשר נקבעות לפי מספר שנות היישון:

·         VS (מיוחד מאוד Very Special) – מיושן לפחות שנתיים.

·         VSOP (נעלה מאוד ישן חיוור Very Superior Old Pale) – מיושן לפחות 4 שנים.

·         XO (ישן במיוחד Extra Old) – מיושן לפחות 6 שנים. המובחרים מיושנים כ-12 עד 20 שנה.

סיווג רמת הקוניאק נקבעת על פי הקוניאק הצעיר ביותר בתערובת. כמו כן למותגי הקוניאק הידועים יש בדרך כלל גם רמת סיווג מובחרת במיוחד (Prestige), אשר מיוחסת לקוניאק שעבר יישון ארוך מאוד, לרוב בין 40 ל-100 שנה.

 

איך לשתות קוניאק?

ככל שהקוניאק ישן יותר ובדרגה גבוהה יותר – מומלץ לשתות אותו נקי ולא מעורבב, אפילו בלי קרח, משום שהמים נוטים להפוך את טעמו העדין לתפל. מומלץ לשתות קוניאק משובח בטמפרטורת החדר, או מעט קריר יותר. אם בכל זאת חשקה נפשכם בקוקטייל עם קוניאק, מומלץ להשתמש בקוניאק VS. קוניאק צעיר הוא בסיס מצוין לערבוב ומהווה בסיס לקוקטיילים קלאסיים רבים. בנוסף, אפשר לבחור באופציות פשוטות יותר ולערבב את הקוניאק עם שמפניה, משקה ג'ינג'ר אייל או מעט סודה. מומלץ להוסיף גם כמה טיפות מיץ לימון טרי או קליפת לימון, שיעמיקו את הארומטיות.

 

סוגי קוניאק מומלצים ומחירים

אם אתם מחפשים אחר קוניאק משקה במגוון דרגות קוניאק, סוגים ומחירים – אתם מוזמנים להתרשם ממגוון סוגי הקוניאק הצרפתי של טל משקאות. בקבוק קוניאק מחיר נע בין 112-150 ₪ למשקאות הקוניאק מסוג VS, כאשר מחירם עולה בהתאם לדרגת היישון. אם תרצו לשפר מעט את דרגת הקוניאק, תוכלו למצוא קוניאק טוב ולא יקר, למשל הנסי VSOP. אם אתם מחפשים אחר קוניאק סוגים ברמת יישון גבוהה יותר, אשר נחשב קוניאק יקר – מומלץ לבחור במותגים מוכרים, למשל רמי מרטן XO. אם אתם מחפשים אחר קוניאק משובח וגם כשר אפשר לבחור גם בקוניאק קורווזיה XO או גודה XO

מחפשים אחר קוניאק מומלץ במגוון רמות ומחירים? מוזמנים להתרשם ממשקאות הקוניאק המשובחים של טל משקאות – חנות הבית שלכם בגוש דן לאלכוהול איכותי ומגוון. החנות מספקת יינות ומשקאות חריפים לברים, מסעדות, חנויות נוחות ובתי מלון בכל רחבי הארץ, ומתמחה בייעוץ, הכוונה ומכירת חבילות לאירועים מכל הסוגים. למידע נוסף צרו עמנו קשר באתר, בטלפון: 03-6039292, או בדוא"ל: talmashkaot2013@gmail.com.