מוצר נוסף בהצלחה
****המחירים באתר אינם משקפים את המחירים בחנות**** מבחר יינות הרוזה הגדול בישראל**** למעלה מ-300 סוגי בירה מהארץ ומהעולם****
2021-08-04T10:47:50+03:00

בדומה למשקאות חריפים קלאסיים גם לג'ין יש היסטוריה ייחודית ומקום של כבוד בכל בר. הג'ין הוא משקה חריף מזוקק, בעל ארומה וטעם חזקים, השואבים את טעמם הדומיננטי מגרגירי הערער. בשל טעמו המריר מקובל לשתות את הג'ין מעורבב, ומחקרים עכשוויים אף חושפים קשר בין אנשים שאוהבים את טעמו המריר של הג'ין לבין רמת אינטליגנציה גבוהה. אם אתם מחפשים אחר ג'ין מומלץ, כדאי להכיר את מותגי הג'ין המומלצים, השיטות לייצור ג'ין ועם מה כדאי לערבב אותו.

 

הכירו את הג'ין

מקור השם ג'ין (Gin) הוא גלגול שמו ההולנדי של המשקה בגרסתו העתיקה (Jenever). השם ההולנדי של המשקה הוא גם שמו של צמח הערער – רכיבו העיקרי של הג'ין, המעניק לו את טעמו הייחודי. שורשי המשקה מיוחס לנזירים איטלקים במאה ה-11 שייצרו תרופות עם צמח הערער. במקור שימש הג'ין כתרופה בשילוב מי טוניק. רכיבם העיקרי של מי טוניק הוא כינין, אשר משמש כתרופה נגד מלריה. ג'ין וטוניק היה משקה נפוץ ששימש כתרופה בקרב חיילים בריטיים מהמאה -17. בגלל הגבלות על ייבוא משקאות חריפים, מאמצע המאה ה-17 החל הג'ין להתפשט ברחבי אירופה בעיקר בקרב המעמדות הנמוכים. במאה ה-18 זכה הג'ין להצלחה עצומה באנגליה, תקופה אשר זכתה לכינוי "שיגעון הג'ין". בעשור האחרון חלה עלייה במותגי ג'ין חדשים אשר תורמים לפופולאריות מחודשת של המשקה.

 

סוגים ושיטות ייצור ג'ין

ג'ין הוא משקה העשוי מדגנים שמזוקק בזיקוק דודי כפול. למשקה מוסיפים תבלינים צמחיים שהמרכזי בהם הוא ערער. כיום ישנם 4 סוגי ג'ין עיקריים:

·         לונדון דריי (London Dry Gin) – הסוג הנפוץ ביותר של ג'ין, מקורו באנגליה, וכיום נמכר במותגים הידועים ביפיטר, טנקרי ובומביי ספיר. סוג זה מכונה גם "ג'ין יבש", והוא מקבל את טעמו מצמחים כגון ליקריץ, פירות וכמובן ערער.

·         פלימות' (Plymouth Gin) – ג'ין שמיוצר אך ורק באחת המזקקות הוותיקות ביותר בבריטניה. טעמו של סוג זה הוא יבש וחריף יותר, בשל תערובת ייחודית הכוללת ערער, זרעי כוסברה, קליפות תפוזים, הל, שורש אנג'ליקה ושורש אוריס.

·         טום הזקן (Old Tom Gin) – ג'ין בעל טעמים עשירים ומתוקים. המתיקות במשקה זה מגיעה בדרך כלל מהוספת כמות גדולה של ליקריץ שנוסף לפני תהליך הזיקוק. סוג זה של ג'ין מתאים למשקאות מעורבבים, במיוחד אם מדובר במשקאות מרירים.

·         ג'יניבר (Jenever) – משקה ג'ין שמבוסס על המשקה המסורתי של הג'ין בהולנד מהמאה ה-16. משקה זה הוא העשיר ביותר בטעמו מכל סוגי הג'ין, ומועצם בשל הוספת רכיבים נוספים כגון ציפורן, קימל, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט.

קוקטייל על בסיס ג'ין והמלצות שתייה

 

ישנם הרבה קוקטיילים עם ג'ין, אשר המפורסמים הם:

·         ג'ין וטוניק – השילוב הקלאסי ביותר של ג'ין הוא עם מי טוניק ופיסת לימון.

·         מרטיני – הקוקטייל המפורסם שכולל ג'ין, ורמוט יבש וזית בכוס ייחודית.

·         נגרוני – הקוקטייל האיטלקי המפורסם הכולל ג'ין, ורמוט אדום וקמפרי במידה שווה. נהוג להוסיף גם מעט מי סודה וקליפת תפוז.

נוסף לערבוב המשקה מומלץ לשתות אותו לצד אוכל. מאכלים מומלצים לצד הג'ין יהיו דווקא גבינות קשות או פירות. ככלל, מומלץ לצרוך אותו לצד מאכלים שמחמיאים לטעמיו המרירים ומאזנים אותם.

 

מותגי ג'ין מובילים ומחירים – טל משקאות

אם אתם מחפשים אחר מותגי ג'ין מחיר – אתם מוזמנים להתרשם ממגוון סוגי הג'ין של טל משקאות. מותגי הג'ין המובילים ומחירם הממוצע בשוק הישראלי נעים בסביבות ה-100 ₪ לבקבוק, למשל גורדונס סביב ה-75 ₪, ביפאיטר 85 ₪, בומביי 100 ₪ וטאנקרי 105 ₪. בשנתיים האחרונות שוק הג'ין בישראל התרחב וכעת ניתן למצוא מותגי ג'ין חדשים מובילים בעולם. ביניהם תוכלו למצוא בולדוג במחיר ממוצע של 115 ₪, הנדריקס 140 ₪, גאנפאוודר 185 ₪ ומאנקי 47 ב-245 ₪. בחנות טל משקאות תמצאו מגוון רחב של מותגי הג'ין במחירים הנמוכים ממחירי השוק.

 

מחפשים מותגי ג'ין במחירים אטרקטיביים במיוחד? מוזמנים להתרשם ממגוון מותגי ג'ין באתר טל משקאות – חנות הבית שלכם בגוש דן לאלכוהול איכותי ומגוון. החנות מספקת משקאות חריפים לברים, מסעדות, חנויות נוחות ובתי מלון בכל רחבי הארץ, ומתמחה בייעוץ, הכוונה ומכירת חבילות לאירועים מכל הסוגים. למידע נוסף צרו עמנו קשר באתר, בטלפון: 03-6039292, או בדוא"ל: talmashkaot2013@gmail.com.